annat

De har förstört designen på de nya bilarna i världen.

det är så fult med de höga dörrarna och de låga motorhuvarna.


allsång på skansen:

folk skriker hysteriskt och piskar upp en stämning.

det blir krystat.


folk kan inte sluta att tala i mobiltelefonen ibland...


Göl salami som man kan köpa på willys känns som att det är hormoner i den eller någonting.

den är visserligen jättegod, men det är något skumt med den...


Jag tycker det är fel att fotgängare skall gå före bilar och bussar på övergångställen


att det är brottsligt att köra mot gult är också fel.


Jag tycker att det finns så mycket slöseri inom den statliga sektorn.

man borde kunna sänka skatterna, så blir det fler företag och fler jobb.


Tvångskvotering tycker jag heller inte om.

tex blev komedishowen saturday night live sämre efter att de tvingade si själva(?) att använda lika mycket sketcher med de dåliga komikerna som med de bra.

alla skulle få va med lika mycket, men jag tycker det är bättre att använda de bästa komikerna mest.



Kommentarer
Postat av: Joakim

hallå henke. nu har jag läst dina nya inlägg. rolig uppföljning på las vegas berättelsen. berätta gärna mer om dina resa i usa.

2008-07-12 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0